ARTYKUŁ PARTNERA
ARTYKUŁ PARTNERA
20 Gru, 2019 - 15:29
Nowoczesne materiały POS i ich produkcja

Nowoczesne materiały POS i ich produkcja

ARTYKUŁ PARTNERA

Nowoczesne materiały POS stają się obecnie coraz mniej elementem wystroju wnętrz sklepów lub innych przestrzeni handlowych, a coraz bardziej elementami interaktywnymi, które skutecznie przyciągają uwagę konsumentów, a także pozwalają na ich interakcję z marką oraz wystosowywaną przez nią komunikacją, zapisując się w świadomości konsumentów oraz budując ich lojalność wobec marki.

Trudno wyobrazić sobie handel detaliczny bez materiałów POS

Według badania rynkowego przeprowadzonego przez firmę doradczą ds. technologii Boston Retail Partners materiały POS obecne w sklepach i punktach sprzedaży poprawiają doznania zakupowe i identyfikację klienta aż o 70%.

Poza funkcją estetyczną materiały POS są również swego rodzaju drogowskazami dla konsumentów wewnątrz sklepów. Co więcej, usprawniają one obsługę klientów w sklepie o 57% i w 46% ułatwiają pracę sprzedawcom.

Wszechstronność i szeroki zakres funkcjonalności materiałów POS sprawiają, że obecnie trudno wyobrazić sobie obiekty handlowe niewyposażone w te wyjątkowo skuteczne materiały wspierające sprzedaż.

Nowoczesne materiały POS zapewniają wiele możliwości wsparcia biznesu

Każdy punkt handlowy, sklep czy galeria handlowa z materiałami POS zyskują wiele możliwości promocji działalności, marki i produktów. Nowoczesne materiały wykorzystywane do produkcji produktów POS, innowacyjne połączenia kolorystyczne, przemyślanie zestawione sceny świetlne czy interaktywne ekrany to tylko kropla w morzu możliwości nowoczesnych materiałów POS.

Technologia reklamy BTL z roku na rok rozwija się w dynamiczny i niezwykle interesujący sposób, który prowadzi do zyskiwania coraz bardziej angażujących i wpisujących się w oczekiwania oraz styl życia odbiorców środków przekazu w miejscach sprzedaży. Dzięki temu niezwykle skutecznie trafiają one do nowoczesnych i coraz bardziej świadomych konsumentów.

Materiały POS przyjmują wielofunkcyjną, interaktywną i coraz ciekawszą formę. Co więcej, producenci powoli rezygnują z ciężkich i nieekologicznych rozwiązań materiałowych na rzecz ekonomicznych, a jednocześnie trwałych i estetycznych materiałów.

Ze względu na świadomość konsumencką oraz środowiskową niejeden producent materiałów POS kieruje swoją ofertę w stronę produktów proekologicznych i biodegradowalnych, które efektywnie łączą delikatną formę z multifunkcjonalizmem, interaktywnością oraz skutecznym pozycjonowaniem marki w umysłach docelowej grupy konsumentów.

Tym samym marki zachowują proekologiczny wizerunek, jednocześnie realizując skuteczną promocję, tworząc spójną identyfikację wizualną, a także efektywnie docierając do każdego z konsumentów detalicznych z osobna.

Ze względu na coraz nowocześniejsze technologie i rozwiązania, produkcja nowoczesnych materiałów POS z roku na rok staje się większym wyzwaniem. Niemniej, decydując się na profesjonalistów w dziedzinie visual merchandisingu, możliwe jest uzyskanie w pełni innowacyjnych i niezwykle skutecznych materiałów wielopoziomowo wspierających marki. Taką firmą jest m.in. producent materiałów POS Canvas.

ZOBACZ RÓWNIEŻ