Sprawdź jak zarabiać w LeadStar.pl

LeadStar to innowacyjny program partnerski, który na polskim rynku jest od niespełna 1,5 roku. Nie oznacza to, że jest na szarym końcu branży, gdyż jego szybki rozwój i otwartość na sugestie wydawców stawia go w ścisłej czołówce.

 
Sprawdź jak zarabiać w LeadStar.pl
Źródło: pixabay.com

Aby rozpocząć współpracę z programem należy mieć ukończone 18 lat. LeadStar przeznaczony jest zarówno dla osób fizycznych, jak i firm (także tych zagranicznych!), które prowadzą rachunek bankowy w walucie PLN lub EUR.

Program nie wymaga posiadania własnej strony www, jednak należy pamiętać, że działa on na zasadzie najmu powierzchni reklamowej – strona czy blog będzie więc dużym ułatwieniem podczas rozliczenia się z US (w szczególności dla osób fizycznych). Nie martw się – stworzysz ją w LeadStar nawet jednym kliknięciem.

Co oferuje program?

W LeadStar znajdziemy ponad 300 kampanii – zarówno finansowych, e-commerce-owych, jak i tych związanych z telekomunikacją, czy motoryzacją. Do dyspozycji wydawcy program udostępnia wiele narzędzi (w tym strony partnerskie, które można dostosować do swoich potrzeb; pule kreacji, widgety, linki symboliczne, API czy postback), szczegółowe statystyki (także kreacji) oraz wiele akcji promocyjnych (bonusy, promocyjne stawki na wybranych kampaniach w każdy piątek czy premie urodzinowe). Ponadto w razie potrzeby można skontaktować się z zespołem programu na wiele różnych sposobów – poprzez telefon, e-mail, skype, FB, Instagram czy czat.

Jak działać?

Aby stać się wydawcą/partnerem w programie LeadStar, należy zarejestrować swoje konto, potwierdzić jego aktywację klikając w link otrzymany w wiadomości e-mail i zalogować się do panelu. Pierwsze hasło użytkownik otrzymuje na podany w formularzu numer telefonu (w przypadku numerów zagranicznych hasło wysyłane jest na e-mail). Hasło należy zmienić po pierwszym logowaniu do programu.

Po rejestracji użytkownik otrzymuje pełny dostęp do panelu wydawcy. Zanim przystąpi do promocji wybranych ofert musi wpierw zgłosić się do kampanii, którymi jest zainteresowany, w Katalogu programów. Po kliknięciu w szczegóły partner może zapoznać się z warunkami naliczenia prowizji, dozwolonymi i zabronionymi działaniami, dodatkowymi uwagami i kreacjami dostępnymi dla danej oferty. Po zaakceptowaniu zgłoszenia, wydawca może promować wybrane przez siebie kampanie, np. na własnej stronie, blogu, fanpage’u czy poprzez wysyłkę mailingu. W przypadku braku strony partner może ją stworzyć w programie, korzystając z jednej z sześciu dostępnych domen.

Co promować?

Jeśli zastanawiasz się, co promować, to odpowiedz sobie na pierwsze pytanie: „Do kogo kierować produkty?”. Jeśli sam chcesz korzystać z dostępnych ofert i zarabiać, np. na codziennych zakupach, remoncie, kredycie – to wybieraj takie kampanie, które Ci na to pozwolą. W LeadStar znajdziesz takie kampanie jak Castorama, Leroy Merlin, Tania Książka, Frisco, OBI, RTV Euro AGD i wiele innych.

Jeśli z kolei posiadasz swoją stronę związaną z daną branżą, to wybieraj takie oferty, które będą pasowały do użytkowników odwiedzających Twoją www czy też blog. Piszesz o modzie – postaw na kampanie takie jak Newchic, Risk Made in Warsaw, Estetino czy Avon, Semilac lub Super Pharm. Przedstawiasz na blogu oferty bankowe? Promuj konta bankowe, które mają bonus dla klientów w postaci dodatkowej gotówki czy vouchera na zakupy.

Zarabiaj na własnym blogu lub stronie internetowe
Źródło zdjęcia: pixabay.com

Gdzie promować?

W przypadku posiadania własnej strony czy bloga masz ułatwione zdanie – możesz wstawić kreacje bannerowe, widgety czy też opisać dany produkt w formie artykułu, w którym zawrzesz link tekstowy kierujący do produktu. To czy ktoś z niego skorzysta, zależy już wyłącznie od Ciebie. Plusem w tego typu działaniach jest znajomość SEM i SEO, które w łatwy sposób pozwolą wypromować Ci Twoją stronę w wyszukiwarkach.

Nie posiadasz strony www? Możesz stworzyć ją w LeadStar już nawet jednym kliknięciem. Dodatkowo możesz promować kampanie (o ile takowe działanie jest dozwolone) na forach internetowych, w social mediach (także na własnych fanpage’ach), czy też wśród znajomych, którzy akurat szukają danego produktu. Jeśli sam masz ochotę zrobić zakupy, wziąć pożyczkę, czy założyć konto w promocji – również możesz ro zrobić.

Kiedy zysk?

Nie spodziewaj się milionów już po pierwszym miesiącu działania, promuj kampanie systematycznie, a efekty pojawią się już w ciągu pierwszego kwartału Twoich działań. Pomocą dla początkujących będą tutaj artykuły, które znajdują się na firmowym blogu (blog-leadstar.pl), jak również materiały i poradniki dostępne w panelu partnera. Jeśli masz już doświadczenie w tego typu programach – przetestuj również Leadstar – być może znajdziesz tam więcej plusów, niż ma ich konkurencja, w której aktualnie działasz. Pamiętaj, że stawka to nie wszystko – ważne jest również podejście zespołu do wydawcy, uczciwe rozliczenia oraz szybkie płatności na konto. Nie bój się zmian – kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa.

 
Zobacz również