Nowoczesne materiały POS i ich produkcja

Nowoczesne materiały POS stają się obecnie coraz mniej elementem wystroju wnętrz sklepów lub innych przestrzeni handlowych, a coraz bardziej elementami interaktywnymi, które skutecznie przyciągają uwagę konsumentów, a także pozwalają na ich interakcję z marką oraz wystosowywaną przez nią komunikacją, zapisując się w świadomości konsumentów oraz budując ich lojalność wobec marki.

 
Nowoczesne materiały POS i ich produkcja

Trudno wyobrazić sobie handel detaliczny bez materiałów POS

Według badania rynkowego przeprowadzonego przez firmę doradczą ds. technologii Boston Retail Partners materiały POS obecne w sklepach i punktach sprzedaży poprawiają doznania zakupowe i identyfikację klienta aż o 70%.

Poza funkcją estetyczną materiały POS są również swego rodzaju drogowskazami dla konsumentów wewnątrz sklepów. Co więcej, usprawniają one obsługę klientów w sklepie o 57% i w 46% ułatwiają pracę sprzedawcom.

Wszechstronność i szeroki zakres funkcjonalności materiałów POS sprawiają, że obecnie trudno wyobrazić sobie obiekty handlowe niewyposażone w te wyjątkowo skuteczne materiały wspierające sprzedaż.

Nowoczesne materiały POS zapewniają wiele możliwości wsparcia biznesu

Każdy punkt handlowy, sklep czy galeria handlowa z materiałami POS zyskują wiele możliwości promocji działalności, marki i produktów. Nowoczesne materiały wykorzystywane do produkcji produktów POS, innowacyjne połączenia kolorystyczne, przemyślanie zestawione sceny świetlne czy interaktywne ekrany to tylko kropla w morzu możliwości nowoczesnych materiałów POS.

Technologia reklamy BTL z roku na rok rozwija się w dynamiczny i niezwykle interesujący sposób, który prowadzi do zyskiwania coraz bardziej angażujących i wpisujących się w oczekiwania oraz styl życia odbiorców środków przekazu w miejscach sprzedaży. Dzięki temu niezwykle skutecznie trafiają one do nowoczesnych i coraz bardziej świadomych konsumentów.

Materiały POS przyjmują wielofunkcyjną, interaktywną i coraz ciekawszą formę. Co więcej, producenci powoli rezygnują z ciężkich i nieekologicznych rozwiązań materiałowych na rzecz ekonomicznych, a jednocześnie trwałych i estetycznych materiałów.

Ze względu na świadomość konsumencką oraz środowiskową niejeden producent materiałów POS kieruje swoją ofertę w stronę produktów proekologicznych i biodegradowalnych, które efektywnie łączą delikatną formę z multifunkcjonalizmem, interaktywnością oraz skutecznym pozycjonowaniem marki w umysłach docelowej grupy konsumentów.

Tym samym marki zachowują proekologiczny wizerunek, jednocześnie realizując skuteczną promocję, tworząc spójną identyfikację wizualną, a także efektywnie docierając do każdego z konsumentów detalicznych z osobna.

Ze względu na coraz nowocześniejsze technologie i rozwiązania, produkcja nowoczesnych materiałów POS z roku na rok staje się większym wyzwaniem. Niemniej, decydując się na profesjonalistów w dziedzinie visual merchandisingu, możliwe jest uzyskanie w pełni innowacyjnych i niezwykle skutecznych materiałów wielopoziomowo wspierających marki. Taką firmą jest m.in. producent materiałów POS Canvas.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

 
Zobacz również