Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym?

Porzucone koszyki sklepowe są jednym z największych problemów związanych z prowadzeniem biznesu e-commerce. To stracona szansa na sprzedaż, a co za tym idzie utracone potencjalne zyski.

 
Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym?

Zainwestowałeś w potencjalnych klientów poprzez działania mające na celu: przyciągnięcie ich uwagi, sprowadzenie ich do Twojej witryny i przekonanie ich do kliknięcia “Dodaj do koszyka”.

Utrata ich przy kasie to nie tylko utracona sprzedaż, ale można uznać, iż to utrata klienta na stałe. Często główną przyczyną takiego zachowania jest brak możliwości wyboru preferowanej metody płatności przez klienta.

Ale nie martw się. Porzucanie koszyka jest często wynikiem drobnych problemów, które można łatwo naprawić. Warto poświęcić trochę czasu i popracować nad optymalizacją procesu zapłaty, gdyż działania te znacząco zwiększą liczbę konwersji, a co z tym idzie zwiększą przychody ze sprzedaży.

Rozważ więc zmianę bramki płatniczej na bardziej nowoczesną, która oferuje duży wybór metod płatności.

Jak zwiększyć konwersję? - poznaj wszystkie benefity

Wejdź na rynki zagraniczne!

Na rynku polskim jakiś czas temu pojawiło się nowe rozwiązanie płatnicze FONDY.

To nowoczesna bramka płatności, która oprócz tego, że wspiera ponad 300 różnych metod płatności z całego świata, to oferuje wiele innych rozwiązań wspierających proces płacenia w sklepie internetowym.

Pozwala ona wyświetlać ceny oraz przetwarzać płatności w preferowanej walucie klienta, aby zwiększyć sprzedaż i pomóc klientom uniknąć kosztów konwersji. Dzięki temu masz możliwość wejść ze swoimi produktami na rynki zagraniczne i pozyskać nowych klientów.

Kolejną dużą zaletą FONDY jest proces rozliczania ze sklepem. Wypłaty są dokonywane szybko i w większości przypadków pieniądze są wypłacane do następnego dnia.

Poznaj zachowania swoich klientów

Logując się do panelu administracyjnego FONDY otrzymujesz przejrzysty przegląd wszystkich transakcji, wypłat i danych o klientach.

Możesz wyszukiwać i analizować poszczególne transakcje i generować raporty, które dają Ci nowe spojrzenie na sprzedaż i przede wszystkim na zachowania klientów.

Dzięki wersji mobilnej panel jest dostępny 24 h na dobę, co pozwala monitorować płatności – zawsze i wszędzie.

Przyspiesz swoje płatności

Skróć drogę od przeglądania produktów w Twoim sklepie do ich kupna. Rozważ wdrożenie procesu zakupu jednym kliknięciem.

Łatwy do wdrożenia guzik płatności można umieścić w dowolnym miejscu na stronie internetowej i natychmiast po kliknięciu przez klienta wygeneruje się bezpieczne okno płatności, w którym klient wprowadza dane swojej karty.

Dane te będą zapisane i następnym razem kiedy klient wróci do Twojego sklepu, nie będzie musiał wprowadzać ponownie danych karty.

To rozwiązanie nie wymaga kodowania! Z FONDY możesz błyskawiczne wdrożyć tę metodę na swojej stronie.

Jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym?

Możesz również dostosować jakie metody płatności zostaną podpięte pod guzik płatności. Może to być np.: płatność przez Facebook czy Blik, szybki przelew czy po prostu płatność kartą płatniczą.

Guzik płatności przynosi wymierne korzyści firmie dzięki zachęcaniu do szybkich i łatwych zakupów. Panel administracyjny FONDY pozwala również na szybkie wystawienie faktury.

Bezpieczeństwo danych na pierwszym miejscu

FONDY bardzo poważnie podchodzi do bezpieczeństwa danych, dlatego bramka płatnicza spełnia wszystkie najnowsze światowe standardy bezpieczeństwa.

Zaawansowane technologicznie narzędzia zapobiegania oszustwom pomagają wykrywać nieuczciwe transakcje jeszcze przed ich wystąpieniem. Dlatego z FONDY możesz być pewien bezpieczeństwa swoich danych, a przede wszystkim danych swoich klientów.

Integracja z branką płatności jest bardzo intuicyjna i szybka, a to dlatego, że można ją szybko połączyć z ponad 20 wtyczkami do popularnych modułów CMS oraz platform e-commerce.

Jeśli stronę stworzyłeś od początku, to dzięki umieszczeniu krótkiego kodu HTML na swojej stronie od razu możesz zacząć przyjmować płatności od klientów.

Płatności subskrypcyjne pod kontrolą

Z FONDY możesz zapanować nad płatnościami cyklicznymi. Dzięki kalendarzowi płatności masz większą kontrolę nad budżetowaniem miesięcznym – zawsze wiesz, jakie płatności przyjdą i kiedy dokładnie. Są one ściągane automatycznie z konta klienta.

Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą zautomatyzować swoje płatności miesięczne, na przykład: za członkostwo w siłowni, rachunki za prąd, usługi oparte na abonamentach i inne.

Jak zwiększyć konwersję? - uzupełnij dane i otrzymuj płatności

Nigdy więcej opóźnionych płatności. Bardziej przewidywalny przepływ gotówki umożliwia skuteczniejsze planowanie działalności.

Ponadto, jeśli numer karty kredytowej klienta wkrótce wygasa, to klienci są o tym powiadamiani i mają możliwość aktualizacji swoich metod płatności.

Podsumowanie

Dotrzyj do niezliczonej ilości klientów lokalnych jak i zagranicznych. Zwiększ współczynniki konwersji, oferując metody płatności, które Twoi klienci znają i którym ufają. Wypróbuj FONDY – www.fondy.eu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

 
Zobacz również