Najciekawsze szkolenia biznesowe

Szkolenia biznesowe online to najlepszy sposób, żeby nie wychodząc z domu, uczyć się od najlepszych praktyków przedsiębiorczości z całego świata.

Najciekawsze szkolenia biznesowe
Szkolenia biznesowe online

Każdy kto prowadzi swoją firmę wie, że bez nieustannej nauki i rozwoju trudno liczyć na sukces swojego przedsiębiorstwa. Dlatego warto postawić na dobre szkolenia biznesowe, by wzbogacić swoją wiedzę o prowadzeniu firmy. W obecnych czasach nie wymaga to dużych nakładów finansowych.

Co więcej, możemy uczyć się od najlepszych specjalistów z czołowych uczelni biznesowych na świecie i to nie ruszając się sprzed komputera. Wszystko dzięki kursom online. W takiej formule organizowane są na przykład szkolenia biznesowe sprzedażowe, kursy negocjacji czy projektowania i realizowania celów w biznesie.

Poniżej przedstawiamy najciekawsze szkolenia biznesowe online.

Skuteczne negocjacje: podstawowe strategie i umiejętności

Każdy z nas codziennie negocjuje: w pracy i w życiu osobistym. Prowadzimy negocjacje w firmie z szefem i współpracownikami, negocjujemy z dziećmi i rodziną, ze sprzedawcami i przyjaciółmi. Dlatego warto wiedzieć, jak robić to dobrze.

Na kursie poznasz cztery kluczowe etapy każdych udanych negocjacji:

  1. Przygotuj: Zaplanuj swoją strategię negocjacyjną.
  2. Negocjuj: Użyj kluczowej taktyki zorientowanej na sukces.
  3. Zamknij: Utwórz umowę.
  4. Zrealizuj umowę.

Jak przebiega nauka na kursie? Uczestnicy oglądają krótkie nagrania wideo (od 5 do 20 minut) pokazujące złożony proces negocjacji. Można rozłożyć ten etap na kilka tygodni, ale wielu kursantów przyznaje, że to wciągające jak najlepsze seriale i trudno jest poprzestać na jednym temacie.

Kolejny etap to trening praktyczny – kurs pozwala na wyszukanie partnera do prowadzenia negocjacji na całym świecie.

Ostatni etap to egzamin sprawdzający nabyte umiejętności. Aby go zdać, trzeba uzyskać 80% punktów. Do egzaminu można podchodzić wielokrotnie.

Po zdaniu egzaminu kursanci otrzymują certyfikat ukończenia kursu poświadczany przez University of Michigan. Kurs (sprawdź tutaj) zawiera też dodatkowe bezpłatne narzędzia i aplikacje ułatwiające planowanie negocjacji.

Dowiedz się więcej: Jak prowadzić skuteczne negocjacje w biznesie? >>

Zostań menedżerem produktu: zdobądź wiedzę i nową pracę

To kompletny kurs, który od podstaw nauczy Cię, jak zarządzać produktem. Poznasz cały proces od podszewki: od pomysłu, poprzez badania rynkowe, tworzenie prototypu, decyzje technologiczne aż po wprowadzenie produktu na rynek. Dowiesz się, jaki jest cykl życia produktu i jak do każdego jego etapu dopasować strategię rynkową.

Na szkoleniu duży nacisk kładziony jest na umiejętności i zadania praktyczne – tutaj uczysz się od tych, którzy rzeczywiście zajmują się zarządzaniem produktami. Integralny element kursu stanowią wywiady z menedżerami.

Bardzo ważny moduł poświęcony jest też aplikowaniu o prace w tej branży. Dzięki odegraniu procesu aplikacyjnego poczujesz się pewniej, gdy po ukończeniu szkolenia będziesz starał się zdobyć prace, jako product manager.

Obecnie na całym świecie jest ponad 3 000 ofert pracy dla menedżerów produktu. Przeciętny zarobek na tym stanowisku to 100 tysięcy dolarów rocznie. Ten kurs (sprawdź tutaj) da Ci wiedzę i umiejętności potrzebne, by z sukcesem zawalczyć o taką posadę.

Dowiedz się więcej: Budowanie marki. Jaka jest różnica pomiędzy wizerunkiem a tożsamością? >>

Szkolenie sprzedażowe: Praktyczne techniki sprzedaży

Ten kurs nauczy Cię, że nie ma rzeczy, których nie można sprzedać i nie ma ludzi, którym nie można sprzedać. Trzeba tylko przyjąć odpowiednią strategię i wybrać właściwe techniki sprzedaży.

Na tym kursie dowiesz się, jak:

  • Sprzedawać poprzez nawiązywanie przyjacielskiej więzi z klientem;
  • Zrozumieć proces sprzedaży;
  • Być zorganizowanym i wydajnym;
  • Przygotować się do rozmowy sprzedażowej;
  • Stosować różne style sprzedaży.

Sprzedaż to umiejętność słuchania ludzi i podsuwania im rozwiązań. Właśnie dlatego jest to podstawowa umiejętność niezależnie od tego, jaką ścieżkę kariery wybierzesz.

Autor tego szkolenia Chris Croft już od 20 lat uczy skutecznej sprzedaży na całym świecie. Znany jest z umiejętności przystępnego i żartobliwego tłumaczenia i kładzenia dużego nacisku na praktykę. Z nim nauczysz się skutecznej sprzedaży, omawiając przykłady wzięte z życia (niektóre bardzo zabawne!). Dostaniesz do ręki praktyczne narzędzia, które od razu będziesz mógł wykorzystać, by zwiększyć swoją skuteczność.

Dla kogo jest przeznaczony ten kurs (sprawdź tutaj)?

  • Dla osób, które obecnie pracują w dziale sprzedaży, chcą zwiększyć swoje wyniki.
  • Dla osób rozważających zajęcie się sprzedażą zawodową.
  • Dla każdego, kto w swojej pracy ma bezpośredni kontakt z klientami.

Dowiedz się więcej: Perswazja w biznesie – poznaj techniki wywierania wpływu na innych >>

Strategia biznesowa: 8 najlepszych strategii rozwoju biznesu

Poznaj osiem skutecznych strategii, które pozwolą Ci tworzyć udane projekty i w pełni wykorzystać potencjał twojego biznesu. To kurs dla każdego, kto chce skutecznie rozwijać swoją działalność, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Dowiesz się, jak planować rozwój firmy, wytyczać cele i dążyć do ich realizacji. Na kursie poznasz także tajniki motywowania pracowników, by włączyli się do pracy nad rozwojem biznesu.

Każdy, kto wykupi dostęp do kursu może skorzystać z trzydziestodniowej gwarancji zwrotu pieniędzy, jeśli szkolenie nie spełni jego oczekiwań – to jedna z cech, którymi wyróżniają się dobre szkolenia biznesowe.

Na kursie (sprawdź tutaj) dowiesz się:

  • Jakie są techniki oceny rynku;
  • Jak ustalać jasne cele biznesowe;
  • Jak stworzyć zgrany zespół;
  • Jak wykorzystywać Kluczowe Wskaźniki Efektywności w ocenie rozwoju biznesu;
  • Jak rozwijać kulturę firmy;
  • Jak projektować długoterminowe strategie wzrostu.

To kurs dla każdego przedsiębiorcy i dla każdego, kto planuje założenie swojego biznesu.

Szkolenia biznesowe: Sprzedaż między firmami B2B

Sprzedaż między firmami (nazywana popularnie B2B od angielskiego Business to Business) jest często bardziej złożonym procesem niż sprzedaż klientom indywidualnym. Dlaczego? Bo tutaj po obu stronach stoją wytrawni gracze rynkowi. A nie ma nic trudniejszego od sprzedania czegoś doświadczonemu sprzedawcy…

Robbie Baxter opiera swój kurs na analizie typowego dnia sprzedawcy z segmentu B2B – od spotkania z potencjalnymi klientami do zamknięcia transakcji. Zapewnia wgląd w umiejętności i osobowość odnoszącego sukcesy sprzedawcy.

Tematy kursu (sprawdź tutaj) obejmują:

  • Typowy dzień w sprzedaży B2B;
  • Spotkanie z potencjalnymi klientami;
  • Pokonywanie barier w negocjacjach;
  • Zamknięcie umowy;
  • Zdobywanie pracy w sprzedaży B2B;
  • Budowanie celów sprzedaży B2B i zespołów sprzedażowych.

Kurs internetowy: Etykieta biznesowa

Znajomość etykiety jest niezwykle ważna w biznesie i może znacząco wpłynąć na to, czy odniesiemy sukces w kontaktach z partnerami biznesowymi. Suzanna Kaye uczy w swoim kursie, jak profesjonalnie i taktownie zachować się w różnych sytuacjach związanych z życiem zawodowym.

Zagadnienia poruszane na kursie wykraczają jednak poza savoir vivre. Kaye uczy też, jak rozpoznawać różne typy osobowości i dopasowywać do nich sposób komunikacji i nawiązywania relacji. Uczy też odczytywania mowy ciała i panowania nad tym, co sami przekazujemy w sposób pozawerbalny. Na kursie (sprawdź tutaj) dowiesz się także, jak radzić sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Poznasz najczęstsze gafy w relacjach biznesowych i dowiesz się, jak ich unikać.

Kurs przez Internet: Zarządzanie strategiczne

Świat zarządzania strategicznego znajduje się w fazie transformacji. To co do tej pory uważano za sprawdzoną receptę na sukces, niekoniecznie działa. Dlatego czas wypracować nowe rozwiązania. Jak? Tego dowiesz się na tym właśnie szkoleniu online.

Ten kurs (sprawdź tutaj) przygotowuje Cię do myślenia strategicznego w czasach, gdy firmy takie jak Apple, Google i Microsoft stały się bardziej wartościowe (pod względem rynkowym) niż firmy takie jak Exxon. Bo we współczesnej ekonomii wartość biznesowa firmy i jej przewaga konkurencyjna polegają coraz częściej na tym, ze konsumenci postrzegają jej produkty jako „cool” i modne, a innowacyjność i kreatywność stają się nadrzędną wartością.

To szkolenie przygotuje Cię na wyzwania XXI wieku.

Dowiesz się:

  • Dlaczego projektowanie strategii jest najważniejszym zadaniem kadry kierowniczej;
  • Jak porzucić przestarzałe przekonania na temat zarządzania strategicznego i wytyczać nowe ścieżki;
  • Dlaczego rozwój technologii i globalizacja zmieniły zarządzanie strategiczne.

Szkolenia biznesowe przez Internet to coraz popularniejsza forma rozwijania swoich kompetencji. Warto z niej skorzystać, bo kursy online pozwalają w naprawdę niewygórowanej cenie uzyskać dostęp do wysokiej jakości materiałów.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

 
  • O autorze
  • Ostatnie artykuły
Anna Pawłowska Anna Pawłowska [+ info]

Z wykształcenia - kulturoznawczyni, z zawodu – kobieta pisząca. Prywatnie -wielbicielka nowych miejsc, nowych smaków i nowych wyzwań. Miłośniczka literatury non-fiction, rosyjskich kryminałów i militariów.

Zobacz również